Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupu lotów.

Kliknij na interesujące Cię pytanie:

 

 


  

Czy można kupić voucher dla innej osoby jako prezent?

Tak. Sprzedawane vouchery na loty są bezimienne. Idealnie nadają się na prezent. Imię i Nazwisko pasażera podaje się dopiero w momencie rezerwacji.

 


  

Jaka jest różnica między lotem zapoznawczym a lotem widokowym?

Oferta lotu zapoznawczego jest skierowana dla osób, które chciałyby spróbować swoich możliwości za sterami samolotu lub szybowca, zamierzają w przyszłości rozpocząć kurs pilotażu, nie wiedzą jaki rodzaj szkolenia wybrać. Lot zapoznawczy jest poprzedzony krótkim szkoleniem teoretycznym z zasad lotu i bezpieczeństwa. W locie zapoznawczym może brać udział tylko jedna osoba (oprócz instruktora), niezależnie od ilości miejsc w samolocie.

Lot widokowy, jest to lot pasażerski po wybranej podczas zakupu biletu trasie, ze startem i lądowaniem na lotnisku Katowice - Muchowiec, bez możliwości lądowania na innym lotnisku (tzw. lot z puntu A do A). W locie może brać udział ilość osób równa ilości miejsc pasażerskich (w samolocie: jedna, dwie lub trzy, w szybowcu: jedna). 

 


 

Jak zarezerwować lot?

Po otrzymaniu vouchera rezerwacji terminu można dokonać za pośrednictwem strony internetowej http://loty.katowice.pl  lub telefonicznie dzwoniąc pod wskazany na voucherze numer telefonu i zarezerwować termin lotu widokowego lub zapoznawczego. Termin lotu może być zarezerwowany z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, natomiast odbycie lotu uzależnione jest od warunków meteorologicznych. W przypadku braku pogody umożliwiającej bezpieczne wykonanie lotu, dzień przed zaplanowanym lotem dzwonimy do pasażerów i umawiamy inny termin lotu.

 


 

Jaki jest termin ważności zakupionego vouchera?

Voucher jest ważny 12 miesięcy od daty zakupu. W tym czasie należy dokonać pierwszej rezerwacji na lot. 

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak. Zamówiony voucher można odebrać osobiście w recepcji Aeroklubu Śląskiego. Recepcja jest czynna w poniedziałki, środy i piątki od 8 do 16, a we wtorki i czwartki od 8 do 21. Przy odbiorze można zapłacić gotówką lub kartą. Voucher może zostać do Ciebie wysłany również pocztą elektroniczną (w formacie pliku PDF).

 


Czy mogę dostać fakturę VAT?

Tak. Do każdego zakupionego biletu lub vouchera wystawiamy fakturę VAT.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet lub voucher?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z voucherem, możesz go zwrócić bez podania przyczyny. Zwracamy bilet lub voucher nie może być uszkodzony, musi posiadać nienaruszone zabezpieczenie. Zwracany bilet lub voucher nie może być wykorzystany. 

 


 

Czy rodzinny lot widokowy samolotem może się odbyć dla osoby dorosłej z dwójką dzieci zamiast dwóch osób dorosłych i jednego dziecka?

 

Tak można zamienić. Voucher jest dla 3 osób, przy czym co najmniej jeden z pasażerów musi być dzieckiem, z uwagi na maksymalną dopuszczalną wagę kompletu pasażerów. W związku z tym, jak najbardziej dopuszczamy możliwość lotu w konfiguracji 1 dorosły + 2 dzieci.

 


 

Czy na lot widokowy może lecieć dziecko?

 

Tak, może, pod warunkiem, że ma min. 120 cm wzrostu a rodzic/opiekun prawny będzie z dzieckiem na pokładzie bądź udzieli na miejscu zgody na taki lot. 

 

» do góry

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl