•  

      

     

     

      

     

     

     

     Loty nad Katowicami - od 199 zł 

  •  

      

     

     

     

      

     

     

     

     Przelot nad Beskidami i Jurą - od 400 zł 

  •  

      

     

     

     

      

     

     

     

     Lot szybowcem - od 190 zł 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupu lotów.

Kliknij na interesujące Cię pytanie:

 

 


  

Czy można kupić voucher dla innej osoby jako prezent?

Tak. Sprzedawane vouchery na loty są bezimienne. Idealnie nadają się na prezent. Imię i Nazwisko pasażera podaje się dopiero w momencie rezerwacji.

 


  

Jaka jest różnica między lotem zapoznawczym a lotem widokowym?

Oferta lotu zapoznawczego jest skierowana dla osób, które chciałyby spróbować swoich możliwości za sterami samolotu lub szybowca, zamierzają w przyszłości rozpocząć kurs pilotażu, nie wiedzą jaki rodzaj szkolenia wybrać. Lot zapoznawczy jest poprzedzony krótkim szkoleniem teoretycznym z zasad lotu i bezpieczeństwa. W locie zapoznawczym może brać udział tylko jedna osoba (oprócz instruktora), niezależnie od ilości miejsc w samolocie.

Lot widokowy, jest to lot pasażerski po wybranej podczas zakupu biletu trasie, ze startem i lądowaniem na lotnisku Katowice - Muchowiec, bez możliwości lądowania na innym lotnisku (tzw. lot z puntu A do A). W locie może brać udział ilość osób równa ilości miejsc pasażerskich (w samolocie: jedna, dwie lub trzy, w szybowcu: jedna). 

 


 

Jak zarezerwować lot?

Po otrzymaniu vouchera rezerwacji terminu można dokonać za pośrednictwem strony internetowej http://loty.katowice.pl  lub telefonicznie dzwoniąc pod wskazany na voucherze numer telefonu i zarezerwować termin lotu widokowego lub zapoznawczego. Termin lotu może być zarezerwowany z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, natomiast odbycie lotu uzależnione jest od warunków meteorologicznych. W przypadku braku pogody umożliwiającej bezpieczne wykonanie lotu, dzień przed zaplanowanym lotem dzwonimy do pasażerów i umawiamy inny termin lotu.

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak. Zamówiony voucher można odebrać osobiście w recepcji Aeroklubu Śląskiego. Recepcja jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. Przy odbiorze można zapłacić gotówką lub kartą. Vocher może zostać do Ciebie wysłany również pocztą elektroniczną (w formacie pliku PDF).

 


Czy mogę dostać fakturę VAT?

Tak. Do każdego zakupionego biletu lub vouchera wystawiamy fakturę VAT.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony voucher?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z voucherem, możesz go zwrócić bez podania przyczyny. Zwracamy bilet lub voucher nie może być uszkodzony, musi posiadać nienaruszone zabezpieczenie. Zwracany bilet lub voucher nie może być wykorzystany. 

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl